Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~mantra86 | użytkownik

imię i nazwiskoAnia adresGliwice zarejestrowany06.07.2008 @12:22:18 ostatnio na stronie28.04.2011 @20:10:59



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu3019226
digarty64 komentarze1570 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~kinialooz2    29.07.2008 @21:53:05
~iskra92    29.07.2008 @16:09:16
Dzięki !!!
_______
Kiedy coś uparcie gaśnie - zaufaj iskierce nadziei...
~kurcok    29.07.2008 @16:02:42
dziękuje
_______
Dla was jestem Ateistką ,a dla Boga lojalną opozycją
~sebas1s    29.07.2008 @15:40:30
Dzięki Poprawiłem już
_______
Wszystkie bitwy naszego życia czegoś nas uczą, nawet te, które przegraliśmy.

Piąta Góra Paulo Coelho
~Cotzan    29.07.2008 @15:13:21
dziekuje bardzo
~aszka222    29.07.2008 @15:05:22
dziękuje bardzo miłego dnia życzę
~grisza1983    24.07.2008 @00:04:51
dzięki bardzo... i zapraszam "dalej"
~Ewelinia992    23.07.2008 @12:30:36
dzięki ;]
~LaRive    22.07.2008 @22:27:06
dzięki!!
~ramoneska    22.07.2008 @17:27:05
Dzięki
~sweetdriver    21.07.2008 @21:41:02
dziekuje bardzo za ocene i komenta
~FikaDoKrecika    21.07.2008 @21:14:05
Dzięki
~wele    21.07.2008 @20:37:37
dzieki - bylo slonce wiec troche mi sie ostrosc zagubila dzieki za komentarz i uwagi
~kacha20    20.07.2008 @13:30:31
dzięki.
~inedible    20.07.2008 @13:04:26
dziękuje
~soulfly    19.07.2008 @18:00:15
dzieki i pozdrawiam!
~senioritos    19.07.2008 @17:17:35
dzieki
~Sarenka94    17.07.2008 @19:44:45
wielkie dzieki ;*
~Rozyczka1997    17.07.2008 @17:14:44
dziękuje za motywujący komentarz
_______
Nie dziękuj , oceń !!
~Space    17.07.2008 @16:41:20
Dziękuje bardzo...
Ehhh...odkryłaś moją tajemnicę...tak w rzeczy samej to trawy

Ps Piękna galeria
~blackmarrow    11.07.2008 @14:46:19
Anka Ty buraczaku pisze do ciebie na gg a Ty nic! a na digarcie to sie dziedzi, co? :P
_______
Odnajde cię, Ciri...

~Malldonka    10.07.2008 @12:20:36
hehe jaka złosliwa
no ale przecież ty się znasz lepiej
taka była moja wizja

pozdrawiam
~wilkskrytywmroku    10.07.2008 @12:05:30
thx
_______
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
~Constantia    09.07.2008 @15:18:42
Chciałam złapać tylko ten słupek od schodów.
ale dzięki za komentarz [;
Poprzednia strona 1 ... 7 8 9 10
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt